donderdag 3 juni 2021

Creatief plezier voor allerlei willekeurige groepen

Creatief plezier voor allerlei willekeurige groepen


Op  dit weblog zijn heel veel groepen aan de orde gekomen waar Jetje's Art Fun mogelijkheden voor heeft. En toch ontbreekt er een aantal groepen en evenementen die niet aan bod zijn gekomen. Welke? Zult u denken? Simpel, gewoon een groep mensen die niet heel veel gemeen heeft, maar die af en toe iets leuks wil doen. Een voorbeeld:

Ik kreeg een uitnodiging van een gezelschap in een oud stadje langs de Waal voor de organisatie van een modeltekenevenement. Dat was in een oud Herenhuis langs de haven en men wilde beginnen met de traditionele zuurkoolmaaltijd om daarna te gaan tekenen. Die zuurkoolmaaltijd bleek de gemeenschappelijke factor te zijn. Regelmatig ging men met een groep zuurkool eten en iets doen. En dan was er steeds een ander aan de beurt om een evenement te organiseren. Heel leuk, ik mocht mee-eten en dat was best gezellig. Het ijs was al helemaal gebroken voordat het tekenen begon. 

 

creatief plezier voor groepen




Ik weet niet wie u bent

Dit is een mooi voorbeeld van een groep rond een ongebruikelijk thema. Maar ja, dit soort groepen is voor mij nauwelijks of niet te vinden. Dus hoop ik maar dat men weet wie ik ben. Dus is dit overzicht van mogelijkheden op dit weblog van Jetje's Art Fun niet compleet. Want er zijn altijd groepen die bestaan uit vrienden, bekenden, collega's en noem maar op, die spontaan ontstaan zijn, maar die nergens onder te vangen zijn.


En ik weet dus niet wat ik u aan kan bieden

En het leuke daarvan is, dat we die groepen dus niet direct met onze mogelijkheden aan kunnen spreken.

In de praktijk kan er veel. Eigenlijk is er altijd wel iets te vinden, dat het gezelschap aan zal spreken.

Maar het is uiteraard heel lastig om dat aan u te presenteren.

Mogen we u daarom verzoeken om het dit keer anders te doen?

Stuurt u even een berichtje?

U stuurt even een berichtje met het contactformulier elders op deze pagina of naar emailadres tekenmodel@yahoo.com.  Zet u er even een telefoonnummer en een tijd bij,  waarop we u het beste kunnen bellen?

Dan gaan we samen kijken of we iets voor uw groep kunnen betekenen. Waarschijnlijk zal dat wel het geval zijn.





 Dit blog maakt deel uit van het netwerk van Jetje's Art Fun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten